راهنمای نگهداری از لوازم برقی

با پیشرفت علم و تکنولوژی وسایل برقی در هر خانه ای پیدا می شود شاید بعضی کمتر استفاده کنند و بعضی بیشتر اما وسایلی همچون یخچال ،  فریزر،  اجاق گاز در هر خانه ای پیدا می شود. به هر حال میزان استفاده از لوازم برقی مهم نیست مهم نحوه  استفاده از لوازم می باشد.  درست میباشد که با وجود این لوازم زندگی ها ساده تر شده نیازی نیست که ساعت ها وقت برای شستن ظرف ها صرف کنید با وجود ماشین ظرفشویی این کار نیز برای شما ساده می گردد. اما با همه اینها باید بدانید که با کدام لوازم برقی چگونه رفتار کنید که هم طول عمر مفید لوازم زیاد شود و هم اینکه برای شما خطری به وجود می آورد. همانطور که از اسم این لوازم معلوم است با برق کار می کند بنابراین ممکن است برای شما خطراتی همچون برق گرفتگی ایجاد کند پس در نحوه استفاده دقت کنید.

لوازم خانگی فیلیپس اصفهان قصد دارد در این مقاله نحوه استفاده از چند لوازم برقی مهم که در هر خانه ای یافت می شود را به شما عزیزان آموزش دهد. مهم نیست که برند و مارک لوازم برقی خارجی باشد یا ایرانی به هر حال همه آنها نیاز به مراقبت دارند.

آبمیوه گیری

یخچال:

یخچال یکی از لوازم برقی موجود در هر خانه ای می باشد درست است که همه یخچال ها طول عمر مفید بالایی دارند اما در طول این سالها باید یخچال مانند روز اول کار کند بنابراین باید موارد ایمنی را رعایت کنید. از جمله مواردی که باید رعایت شود این است که یخچال و فریزر باید همیشه تمیز باشند اما نه اینکه همیشه آنها را با آب بشویید بلکه باید فقط با دستمال و یا جاروبرقی تمیز کنید البته میتوان کشو و طبقه های  یخچال و فریزر خارج کنید با آب بشویید و پس از خشک شدن دوباره داخل یخچال قرار دهید اما برای تمیز کردن پشت یخچال و قسمت موتور باید ابتدا یخچال ها را از برق بکشید سپس با جاروبرقی و دستمال مرطوب تمیز کنید اجازه دهید تا خشک شوند سپس آنها را به برق بزنید. فروش عمده لوازم خانگی

اجاق گاز:

شاید در خانه اجاق گاز نداشته باشید که با گاز کار میکند  نه برق.  اما باید بدانید که اجاق گازها  برای روشن شدن شمعک نیاز به برق دارند. بنابراین برای تمیز کردن گاز باید توجه کنید که کنار هر شعله برای شمعک برق استفاده شده  پس نباید از آب زیاد برای تمیز کردن استفاده کنید همچنین می توانید از مواد شوینده مخصوص گاز استفاده کنید تا خطر برق گرفتگی برای شما عزیزان پیش نیاید.

ماشین لباسشویی و ظرفشویی:

شاید خیلی ها فکر کنند که این وسیله ها که خود برای تمیز کردن هستند ، نیازی به نظافت ندارند. اما باید بدانید که ماشین لباسشویی به دلیل اینکه پارچه های متفاوتی در آن قرار می گیرد ممکن است در مجاری آن پرز بگیرد بنابراین نیاز است تا هرچند مدت یکبار آن را تمیز کنید زیرا ممکن است با یک سهل انگاری کوچک  وسیله برقی به طور کامل خراب شود.

به طور کلی قبل از خرید لوازم برقی کلیه برندها را بررسی کنید. فروشگاه فیلیپس اصفهان انواع لوازم برقی خانگی با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می دهد برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به لوازم برقی به دیگر صفحات سایت مراجعه کنید از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید سپاسگزاریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *