آبسردکن و انواع آن

آشنایی با آبسردکن و انواع آن

دراین مقاله میخواهیم در مورد آبسردکن و انواع آن صحبت کنیم.اگر مایل به کسب اطلاعات در این زمینه هستید،با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

آبسردکن چیست

امروزه شاهد نمونه های مختلف آبسردکن در فروشگاه ها،ادارات،پارک ها،مراکز درمانی،مدارس،بانک ها و…هستیم.

آبسردکن وسیله ای است که برای خنک کردن آب از آن استفاده میشود.البته برخی از آبسردکن ها هستند که علاوه بر تامین آب سرد،قادر به تامین آب گرم نیز هستند که اینگونه دستگاه ها بیشتر در مکان های سرپوشیده مانند ادارات مورد استفاده قرار میگیرند.

جهت اطلاع از شرایط فروش آبسردکن اصفهان کلیک کنید.

انواع آبسردکن

آبسردکن اتصال مستقیم(بدون بطری)

آبسردکن ها انواع مختلفی دارند.یکی از انواع آبسردکن ها،آبسردکن های بدون بطری هستند.

این دستگاه ها برای تامین آب مورد نیاز خود به لوله آب به طور مستقیم وصل میشوند به همین جهت باید در مکان هایی نصب شوند که علاوه بر دسترسی به برق،امکان دسترسی به لوله آب شهری نیز وجود داشته باشد.

آبسردکن بطری دار

آبسردکن بطری دار نمونه دیگر از دستگاه آبسردکن است که برای تامین آب موردنیاز آن،از بطری هایی که بر روی آن نصب شده است،استفاده میشود.

آبسردکن  بطری دار برای مکان هایی کاربرد دارد که امکان دسترسی به لوله آب شهری وجود نداشته باشد.

از مهمترین مزیت استفاده از این نوع دستگاه میتوان به قابلیت جابجایی آن اشاره نمود. دستگاه آبسردکن بطری دار به علت اینکه نیازی به لوله آب شهری ندارد،میتواند براحتی جابجا شود.

نکته قابل توجه در مورد آبسردکن های بطری دار این است که این نوع دستگاه برای تامین آب موردنیاز خود، به تعویض بطری یا پرکردن بطری آب هنگام اتمام آب ،احتیاج دارد.

آبسردکن ایستاده

آبسردکن ایستاده

در مکان های بزرگ که فضای کافی برای نصب آبسردکن وجود دارد از آبسردکن ایستاده استفاده میشود.

آبسردکن های ایستاده به دو نوع یخچال دار و کابین دار تقسیم بندی میشوند.

آبسردکن یخچالدار،دارای یخچال کوچکی است و درمکان هایی که به یخچال کوچک جهت خنک نگه داشتن انواع مواد غذایی نیاز است،استفاده میشود.

در نوع کابین دار ، در قسمت پایین دستگاه کابینت کوچکی وجود دارد که میتوان برای نگهداری برخی لوازم مانند لیوان ،از آن استفاده نمود.

آبسردکن رومیزی

آبسردکن رومیزی

آبسردکن های رومیزی نمونه ای از آبسردکن ها هستند که فضای کمتری نسبت به آبسردکن های ایستاده اشغال میکنند.

آبسردکن های رومیزی را میتوان بر روی میز،کابینت و.. قرار داد و از مزیتهای آن بهره برد.

برخلاف آبسردکن ایستاده که بیشتر در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد استفاده میشود،این نوع دستگاه در مکان هایی با فضای کم مانند دفاتر و شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد.

دراین مقاله در مورد انواع دستگاه آبسردکن مطالب مختصری بیان شد.اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید یا قصد خرید انواع دستگاه آبسردکن دارید، با نمایندگی آبسردکن اصفهان ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *